هتل چهار ستاره داد یزد

  • 0

هتل چهار ستاره داد یزد

آدرس هتل:   يزد – خيابان دهم فروردين

بنایی با قدمت نزدیک به یک قرن، با امکانات مدرن و به روز و با حفظ اصالت تاریخی، هتل داد یزد، هتلی ۴ ستاره در قلب شهر تاریخی یزد با نورگیرها و بادگیرهای سنتی، آماده میزبانی از میهمانان شهر یزد است. قوس ها، نورگیرها و طاق نما ها در گوشه گوشه هتل داد یزد به چشم می خورد. این هتل در روزگاران گذشته گاراژ تخلیه بار بوده است ولی امروزه به یکی از بهترین هتل های یزد است . اين هتل برنده جایزه Studiosus 2009 آلمان برای مشتری مداری مي باشد.

اطلاعات

 

فاصله تا فرودگاه : ۱۵ دقیقه با ماشین

فاصله تا راه آهن : ۷ دقیقه با ماشین

ویژگی ها

اين هتل داراي ۶۱ باب اتاق يك تخته، دو تخته و سه تخته با طراحي سنتي و امكانات رفاهي مدرن مي باشد. رستوران سنتي با غذاهاي متنوع ايراني و فرنگي در محيطي آرام و زيبا و همچنين كافي شاپ از ويژگي هاي بارز این مجموعه است.این هتل داراي تالارهاي مختلف جهت برگزاري جشن، سمينار، همايش و سایر مراسم مي باشد. اتاق مخصوص عروس و داماد و اتاق های VIPبا طراحي سنتي و امكانات رفاهي مدرن مي باشد… رستوران سنتي با غذاهاي متنوع ايراني و فرنگي در محيطي آرام و زيبا و همچنين رستوران و كافي شاپ رو باز واقع در پشت بام هتل با دور نمايي از شهر يزد و آثار تاريخي از ويژگي هاي بارز این مجموعه است.تالارهاي مختلف جهت برگزاري سمينار، همايش و سایر مراسم مي باشد…پاركينگ سرپوشیده، كافي نت، فروشگاه، تور، فروش بليط و مبادله ارز از دیگر خدمات رفاهی این هتل می باشد.

امکانات اتاق

دوش,تلفن,اینترنت,تلویزیون ,ماهواره,حوله,مینی بار,شبکه داخلی,تهویه مطبوع,سشوار,حمام,پوشش دهی تلفن همراه

امکانات هتل

چای و رستوران سنتی,رستوران های مختلف,یخچال با انواع مینی بار اینترنت پرسرعت ۲۴ ساعت,تلفن,تلویزیون با کانال های خبری ماهواره ای,پارکینگ,تاکسی,ویلچر تهویه مطبوع,گرمایش و سرمایش,حمام با دوش و وان,خشکشویی,سشوار,سونا امنیت,سرویس VIP,سرویس اتاق ۲۴ ساعته,مرک

 

 


پاسخ دهید

توجه توجه

تور ویژه

Photo Gallery

تاريخ شمسي