هتل جمیرا کریک ساید

  • 0

هتل جمیرا کریک ساید

شامل ۲۹۲ اتاق و سوئیت، این هتل نوساز در مرکز شهر دبی و با منظره ی بسیار زیبای دریاچه خور و زمین گلف قرار گرفته است.
داشتن یک فضای لوکس همراه با انواع امکانات تفریحی از خصوصیات ویژه این هتل می باشد.

در خیابان هتل ، ۲ سوپر مارکت ، داروخانه ، ۲ سالن اسپا ، ۸ رستوران بین المللی (مبلغ غذاها از ۲۰ درهم به بالا) می باشد

ر قلب دبی واقع شده است و چشم اندازی از رودخانه کریک ، دسترسی سریع و آسان به فرودگاه بین المللی دبی در کمتر از چند دقیقه تا مراکز خرید و فروشگاه های معتبر و مهم دبی از مزایای آن است.
تلفیقی از هنر و معماری نوین ، کریک ساید را به یکی از لوکس ترین هتل های ۵ ستاره واقعی بدل کرده و می توان آثار فرهنگ و تمدن را در گالری آثار هنری کریک ساید ، مشاهده کرد.
کریک ساید با داشتن ۲۹۲ سوئیت و اتاق مجلل و همچنین سالن های کنفرانس مدرن ، این امکان را برایتان به ارمغان می آورد که در حین تفریح به فعالیت های بازرگانی و تجاری خود بپردازید. همچنین استخرهای زیبا و دسترسی همه روزه به سواحل اختصاصی هتل های جمیراه از جمله امکانات این هتل لوکس و زیباست.

وعده های غذایی فراموش نشدنی نیازمند چیزی فراتر از مواد غذایی تازه است. متحیر خواهید شد وقتی منوی متنوع غذاها را مشاهده کنید.آشپزهای مجرب که مفتخر به دریافت جوایز بین المللی هستند ، منوی بی پایان نوشیدنی ها و غذاهای متنوع در بهترین رستوران های اطراف فرودگاه بین المللی دبی را به شما عرضه می کنند. با صرف غذا در رستوران های بین المللی و حرفه ای جمیراه کریک ساید ، تجربه ی صرف غذاهای تمامی دنیا را کسب می نمایید.
در منوی غذاها ، تنوع حرف اول را می زند و سعی شده از تمامی جهان ، بهترین ها گلچین شود. از رستوران موجود در طبقه همکف تا کافی شاپ موجود در روی بام ، بهترینها در انتظار شما هستند. لذیذترین خوراک ها و دسرها انتظار شما را می کشند.

با ورود به اسپای آکورو ، به دنیای آرامش قدم می گذارید. لحظاتی همراه با آرامش محظ را در اسپای آکورو جمیراه کریک ساید که مکانیست کامل و زیبا ، تجربه کنید و با نفسی عمیق به استقبال آرامش بروید.
منوی ماساژو فعالیت های درمانی برای آقایان و خانم ها و استفاده از کارکنان متخصص ، راحتی و آرامش باورنکردنی را برای شما به ارمغان می آورد.
هر کدام از ۱۴ اتاق ماساژ درمانی ، به همراه اسپای آکورو و سونا و حمام سنتی ، فضایی آرامش بخش بوجود آورده است.

ستخری با کلاس جهانی و با لاین های ۲۵ متری که دارای استاندارد بین المللی می باشد ، تجربه شنای حرفه ای را برای شما فراهم می کند. ۱ بار ، با نوشیدنی های متنوع در کنار استخر قرار دارد. همچنین جکوزی که در کنار استخر قرار دارد ، امکانات را تکمیل می کند.


پاسخ دهید

توجه توجه

تور ویژه

Photo Gallery

تاريخ شمسي