هتل چهار ستاره هلیا کیش

  • 0

هتل چهار ستاره هلیا کیش

آدرس هتل:   استان هرمزگان ، جزیره کیش، بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون هتل هلیا کیش

مجموعه هتل هلیا در زمينى به وسعت ۵٫۰۰۰ متر مربع با زيربناء ۴٫۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۲ به بهره بردارى رسيد .

اطلاعات

فاصله تا فرودگاه: حدود ۵٫۳ کیلومتر (۸ دقیقه با اتومبیل)

فاصله تا ساحل: حدود ۵۰۰ متر تا ساحل با امکانات جت اسکی و دوچرخه سواری فاصله می باشد.

فاصله تا اولین مرکز خرید: روبروی هتل هلیا با فاصله تقریباً ۱۵۰ متر، مرکز خرید زیتون واقع شده است که با ادامه مسیر و ورود به بلوار فردوسی بازارهای پانیذ، هایپر مارکت، پردیس ۱ و پردیس ۲ را پیش رو خواهید داشت.

ویژگی ها

هتل هليا کيش دارای ۶۲ اتاق می باشد که این اتاق ها، ۲ تخته، سه و چهار و پنج تخته می باشند و هر اتاق دارای سرویس، مینی بار، یخچال، تلویزیون LCD می باشد. هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی می باشد. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان عزیز فراهم کرده است. همچنین محوطه سرسبز و زیبای داخل هتل با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ، قلیان و چای آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. امکانات رایگان هتل شامل صبحانه بوفه و ناهار می باشد.

امکانات اتاق

دوش,تلفن,اینترنت,تلویزیون ,ماهواره,حوله,مینی بار,تهویه مطبوع,سشوار,حمام,پوشش دهی تلفن همراه

امکانات هتل

رستوران های مختلف,کافه تریا,یخچال با انواع مینی بار اینترنت پرسرعت ۲۴ ساعت,تلفن,تلویزیون با کانال های خبری ماهواره ای,پارکینگ,تاکسی,ویلچر تهویه مطبوع,گرمایش و سرمایش,حمام با دوش و وان,خشکشویی,سشوار,سالن بدن سازی امنیت,سرویس اتاق ۲۴ ساعته,مرکز خرید,پزشک

 


پاسخ دهید

توجه توجه

تور ویژه

Photo Gallery

تاريخ شمسي