هتل سه ستاره گراند کیش

  • 0

هتل سه ستاره گراند کیش

آدرس هتل:   جزیره کیش روبروی هتل ونوس هتل گراند کیش

هتل ۴ ستاره گراند هتل کیش در زمینی به مساحت شش هزار و چهارصد متر مربع توسط شرکت تور های کیش ساخته شده است. گراند هتل کیش در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها و مراکز خرید جزیره کیش قرار دارد بطوریکه پیاده تا دریا حدود ۷ دقیقه و تا بازار ونوس ۵ دقیقه راه است.

اطلاعات

فاصله  از فرودگاه : ۱۰ دقیقه با ماشین

هتل گراند کیش در موقعيت بسيار خوبى نسبت به دريا و بازارهای جزیره کیش قرار دارد. پياده تا دريا حدود ۷ دقيقه وتا بازار ونوس (نزديکترين بازار تا هتل گراند) ۵ دقيقه و تا بازار زيتون ۷ دقيقه راه مى باشد. اکثر اتاقهاى هتل گراند کیش از ديد دريا برخوردار بوده و اکثر داراى تراس مى باشد.
اماکن گردشگری اطراف هتل : جزیره کیش-بازار ونوس-بازار زیتون

ویژگی ها

این هتل دارای ۶۰ اتاق است و بطور همزمان ظرفیت پذیرش ۲۰۰ مهمان را دارا می باشد. از تسهیلات ویژه این هتل ۴ ستاره می توان به بازدید رایگان از هتل داریوش و همچنین ۳۰ درصد تخفیف پارک دلفین ها اشاره کرد. خدمات هتل از خدمات این هتل می توان به لابي، آسانسور، چايخانه سنتي،کافي شاپ،صندوق امانات، تاکسي سرويس، لاندري، رم سرويس، ماهواره، خود پرداز و فضاي سبز اشاره کرد.

امکانات اتاق

دوش,تلفن,اینترنت,تلویزیون ,ماهواره,حوله,مینی بار,تهویه مطبوع,سشوار,حمام,پوشش دهی تلفن همراه

امکانات هتل

رستوران های مختلف,یخچال با انواع مینی بار اینترنت پرسرعت ۲۴ ساعت,تلفن,تلویزیون با کانال های خبری ماهواره ای,پارکینگ,تاکسی,ویلچر تهویه مطبوع,گرمایش و سرمایش,حمام با دوش و وان,خشکشویی,سشوار امنیت,سرویس اتاق ۲۴ ساعته,مرکز خرید

 


پاسخ دهید

توجه توجه

تور ویژه

Photo Gallery

تاريخ شمسي