صدف كيش

  • 0

صدف كيش

دسته بندی: هتل صدف

هتل صدف کیش در سال ۱۳۸۱ و در زمینی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع به بهره برداری رسید. این هتل در مجاورت مراکز تجاری اصلی جزیره زیبای کیش و با نمایی به شکل صدف مشغول به کار است. طراحی داخلی هتل نیز کم نظیر است؛ فضای دلپذیر لابی هتل، آسانسور پانوراما و چیدمان سنگ کف با نقش های معماری ایرانی، همه و همه آرامش را به رگهایتان تزریق می کند.

هتل صدف دارای ۵۴ واحد شامل: اتاق یک تحته، دو تخته و دو تخته لوکس، سوئیت های لوکس، سوئیت رویال و سوئیت پرزیدنشال می باشد. تمامی اتاق ها به کلیه سیستم ها و لوازمی که از یک ۵ ستاره انتظار می رود، مجهزند. سیستم قفل مرکزی، تلویزیون، مبل، اسپلیت، یخچال و سرویس فرنگی و جکوزی از جمله امکانات واحدهای این هتل ۵ ستاره است.

رستوران کوه نور که به اعتقاد بسیاری از گردشگران زیباترین رستوران جزیره است با منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و با ظرفیت ۲۵۰ نفر آماده خدمت رسانی به میهمانان هتل صدف می باشد. وعده های مختلف غذایی هتل نیز در رستوران دلفین سرو می شود. لازم به ذکر است که بوفه صبحانه این هتل که در همین محل سرو می شود را نباید از دست داد.

فاصله هتل بین المللی صدف از فرودگاه کیش در حدود ۱۰ دقیقه است.
امکانات هتل:

امکانات عمومی رستوران – کافی شاپ – روم سرویس – صندوق امانات – خشکشویی – کافی نت – آسانسور – پارکینگ – خدمات گردشگری – تاکسی سرویس
خدمات
امکانات ورزشی بیلیارد
اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی
ساعت ورود از ۱۴
ساعت خروج تا ۱۲

 

 


پاسخ دهید

توجه توجه

تور ویژه

Photo Gallery

تاريخ شمسي